Träning

Idag har man varit duktig. Eller rättare sagt jag och Bea har varit duktiga. =) Vi var på gymmet imorses och pumpade våra muskler lite. =P Men efter gårdagens träning på dansen så hände nåt med mitt ena knä så jag kunde inte träna benen helt hundra idag. Men armarna och magen fick sig en omgång iallafall. Hehe...Jag och Bea skämta om att man skulle göra ljud för sig när man tränade, eller mer stöna hehe...Speciellt vid maskinen som man ska träna ljumskarna haha. Då hade nog killarna tappat hakorna hehe eller tappat hantlarna. =P Så vi avstod från att göra det. Vi provade på lite rodd idag oxå. Var rätt skoj men efter 500 meter så började jag bli trött i armarna men vi skulle klara 1 km! Det gjorde vi men får se hur armarna mår imon! =P

Efter gymmet lagade jag lite mat och sen låg jag i sängen med hunden och tittade lite på Buffy och vampyrerna. Men efter ett tag kände jag hur ögonen började slockna så jag stängde av Buffy och satte på TVn istället och sov lite hehe..Sen ringde Jossan och vi var ute och gick en lån promenix sen hem till mig och drack lite te. =) Drog till Lena sen för att låna skivan Kings of Leon, riktigt bra band! =D

Måste ju skriva att jag såg filmen Twilight igår. Den var RIKTIGT JÄVLA BRA! Tror jag ska köpa filmen sen när den kommer ut! De hade sån kemi i filmen att jag satt där och nästan blev kär själv! Hehe..Satt och bara väntade på att de skulle kyssa varandra! =D Så har NI INTE sett filmen än så GÖR DET! En RIKTIGT BRA film! =D

Ne nu ska jag lyssna på skivan.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sa ju det!! Twilight äger!! :D



Kramar

2009-04-01 @ 11:25:46
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Markus

Oh längtar tills jag med kan börja träna igen. Du får träna åt mig så länge :) Kram

2009-04-01 @ 20:58:54
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Bea

Det var roligt... vi får ta morgonträning flera dagar... kram

2009-04-01 @ 21:34:03
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Emma

twilight love it!!! =) Ska med köpa den sen!! Kram

2009-04-01 @ 22:23:45
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0