Sommartid!

Japp nu är det sommartid! Jag hoppas att alla har vridit FRAM klockan en timma och inte tillbaka som en viss person påstår hehe...=P Morgonen har börjat bra, tänkte vara duktig och gjorde scones. Dem blev goda men man orkar inte äta så mycket! Vädret är väl sådär idag, står i tidningen att det ska regna, så vi får väl se...Ska iväg och träna KI gympa senare ikväll med Lena, Bea och Mathias. Här ska svettas! Hehe...

Får ju ta och berätta att i fredags så var jag, Bea, Mathias, Lena, Angelica, Alex, Carro och Rickard och bowlade. Var riktigt skoj! Har aldrig bowlat discobowling innan så det var extra skojsigt! =D Gick inte sådär jättebra för mig på första omgången men andra omgången fick jag in två strikes på raken! =D Sammanlagt fick jag 3 strikes! Men det var nog bara tur hehe...Annars har jag för vana att klotet rullar fint i början men sen mot slutet så drar det alltid åt sidan! =/ Men jag vann andra omgången, iallafall över dem jag spelade mot. =P

Efter bowlingen tänkte vi gå till det omgjorda Cafét som nu heter Torget, men vi var inte helt hundra på om det var 25års gräns så M tog en liten joggingtur och sprang och frågade. Det var som vi trodde, det var 25. Dumt tyckte vi! =P Hehe..Så killarna tyckte vi skulle dra till Swing, väl där hör vi att det är livespelning och jag kände att nja, vill inte betala 160 spänn i inträde och sen + 20 spänn på garderob! Inte för någon artist jag inte dirkt vill se....Så vi drog till Vimmel istället. Där det var väldigt mysigt och trevligt. =) Jag köpte en syrlig drink, vet inte vad den hette för bartendern fick fria händer. Men god var den! =D Sen köpte M några drinkar för att testa, han gjorde även en egenkombinerad drink som jag tyckte var sådär hehe...Efter lite tjöt på vimmel drog jag, Lena och Angelica till McDonalds och köpte hamburgare sen följde vi Angelica hem, sen tillbaka till stan och ta bussen hem. En lyckad kväll som jag tycker vi måste göra om! =)

Igår, lördag gjorde jag inte så mycket...tvättade och bara slappade, tog iofs en promenad oxå vilket var väldigt härligt. =) Var sådär lagom härligt ute, äkta vår var det! =)

Oj! Höll på att glömma att berätta att resan är bokad! =D Den 23 juni åker jag, Lena och Inka till Bulgarien! =D Yeah! Ska bli såå skoj! =D Resan behövs kan jag säga!

Ne nu ska jag ta och se någon film tror jag...får se om det blir Twilight, Anna har sagt att den är såå bra så jag får väl se...

Xoxo Sessan

Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe sommartid.... det hade jag glömt av :P tack för att du påminde mig... tyckte att tiden gick lite väl fort när jag satte på datorn

2009-03-29 @ 13:39:21
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag hade glömt av att det var sommartid så grannen fick påminna mig...höll ju på att missa skidskyttet ju!!...:)

Jag vill oxå ut och resa...:)



Puss å kram

2009-03-29 @ 15:56:49
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Den är skiiiiit bra! =P va tyckte du om filmen? om du nu såg den...



kramar

2009-03-29 @ 17:20:47
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Markus

Vet ju att Emma gillade den filmen, var den bra? kanske med får se den :) Och självklart är det ett av mina mål ;) Kram

2009-03-30 @ 11:37:02
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Emma

vill me ut och resa =(

Kram

2009-03-30 @ 18:06:39
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0