Helgen är slut...

Ja då var ännu en helg slut...Helgen har varit fullspäckad igen! Men trevlig. Fredagen var man lite i skolan sen iväg och jobba till 5. Senare på kvällen fick jag besök av J, vi tittade lite på film och hade det mysigt. =)

Sen lördag var jag först i knalleland och såg på Alcazar med Angelica. Dem var försenade 1 timma och sen när dem väl kom så sjöng dem 3 låtar... 3 LÅTAR!! Iofs skulle vi ändå inte stå och lyssna på dem en längre stund men ändå, åka till Borås för att sjunga BARA 3 låtar! Hehe...Sen drog vi och handlade lite inför kvällen. Vi hade Pirates of the Caribbean maraton, såg alla tre filmerna under kvällen. Vilket blev väldigt sent. Vi kom i säng runt 3 tiden! Jag var rätt trött då! Fast när jag väl fick sova så kunde jag faan inte somna! Så typiskt! Hehe..Men vi somnade väl tillslut.

Igår söndag hade jag en dansuppvisning på en handbollsmatch. Jag tyckte det gick bra men det tyckte inte dem andra brudarna...=P Såg några gojtingar hehe...=P Ja jag vet, jag måste alltid spana...men det är bara sån jag är! =D Lena kom dit oxå för att titta på oss. När allt var slut drog jag och Lena och handlade lite och sen hem till mig för att göra piroger med köttfärs och fetaost i. Dem blev jättegoda! =D Sen har vi bara suttit och tjötat under kvällen.

Idag har man träffat musketörerna för att skriva på undersökningsplanen *suck*, den är så trist men vi börjar bli klara snart! =) Så skönt när detta är över! Vi drog hem till Bea efter att inte bokhelvetet fanns på bibblan!

Anna och Bea ändrade min fina presentation på HP...som jag tycker blev riktigt bra..;P Hehe..fast de där med kroppschoklad och grädde vet jag inte riktigt...=P

Xoxo we are hot girls..;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Den blev extremt bra! =P



kramar

2009-03-23 @ 18:03:34
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Markus

Låter som en trevlig helg! :) Kramar

2009-03-23 @ 18:58:46
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0