Fredag och äntligen helg

Idag har jag haft en kort dag i skolan men den var ändå rätt seg. Vi började kl 13.00 men jag var inne i stan redan halv 10. Satte mig i skolan vid en data lite och kikade runt. Väntade på att Inka skulle komma in till stan så vi skulle gå runt och kika lite. Men jag hittade inget! Som vanligt! Sen mötte vi upp Bea som hade vart på banken för hon hade råkat avmagnitiserat sitt bankkort igen! =P Hehe..Men var faktiskt inte hennes fel.

Vi mötte upp Anna 12 för att äta på Alléterassen. Jag tog en panpizza, de har väldigt goda där! Det var smarrigt och längesen jag åt pizza. Sen bar det iväg till trista seminariet där vi diskuterade olika frågor vi ville ta upp angående Undersökningsplanen för examensarbetet vi ska göra till hösten.

Efter skolan drog man till stadsbibblan för att lämna tillbaka en bok, sen systemet och sen knalle och sen hem! =P Var skönt att komma hem och få slappa och bara ta det lugnt. Fast nu ljög jag, jag tvättade oxå. =P Sen vaxade jag benen oxå! Gjorde lite ont emellanåt så jag satt och skrek på mitt rum! =P Tur pappa inte var hemma! Hehe...Djoni undrade nog vad jag höll på med. =P

Lena kom hem idag, skoj, så jag drog dit en sväng för att höra hur hon hade haft det. =)

Sen måste jag ju berätta att Emmalajnen kommer hit på torsdag och stannar till lördag!! =D Ska bli så skoj att få träffa henne igen, var ett tag sen vi sågs nu, har saknat henne så! =( Vi har inte planerat in något speciellt förutom att kanske hälsa på hennes farmor för hon fyller 70 år. =) Annars ska vi bara va och ta det lugnt vilket är skönt. Så nu vet ni min dag. Imon bär det iväg till Gbg på inflyttningsfest/2 födelsedagsfest. Camilla och Niclas. Ska bli trevligt och se deras nya lya och även få träffa min Milla. =)

Berättar på söndag hur festen var..;P

Xoxo you know that you love me

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli trevligt att träffas =) Kram

2009-03-06 @ 23:19:25
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Anna(twin)

hahaha aaa det va tur att din pappa inte va hemma då hade han undrat vad du höll på me han också...Kan tänka mig hur djoni såg ut iaf=)

Kram

2009-03-06 @ 23:24:39
Postat av: Mamma

Jag kommer ju oxå att få träffa dig pytte pyttelite när vi lämnar av Emma. Längtar efter att få krama dig, tösa min..:)

Har en present med till dig, nu blev du allt nyfiken va??? Hi hi hi



Puss å kram

2009-03-06 @ 23:33:11
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

I want to know everything!!:P



Kramar

2009-03-07 @ 10:03:04
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur visste jag att du skulle bli såååå nyfiken men det får du allt vara tills vi ses..inte talar jag om vad jag har.....:P



Kram

2009-03-07 @ 13:18:35
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Markus

Va?! Kom inte Djoni och räddade dig när du skrek? dålig vakthund :P

2009-03-07 @ 21:24:19
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0