Promenix

Idag kände jag att det var dags för en liten promenix för det var så fint väder för att promenera. =) Så jag messade Bea och frågade om hon hade lust att gå ut och gå uppe på Rya åsar och det ville hon! =) Det är så fint där uppe och det känns som om man är i en annan stad, för det är så grönt och mysigt där uppe, sen alla kossor som betar där. =) Känns nästa som att man är hemma i Kroatien på landet. Men det var lite jobbigt att gå oxå för det är lite uppför men man vill ju att det ska kännas lite i benen att man har gått lite! =P Hehe...Tror nog att vi var ute och gick i nästan 1½ timma. Men skönt var det och jag gör det gärna fler gånger. =)

Imorgon börjar skolan... Känns sådär men jag ska väl klara det. Är ju som sagt bara en termin kvar!!! Men jag vill hellre va klar med denna kursen så man får skriva på ex.arbetet!! Men dessa veckorna kommer gå fort har jag en känsla av...

Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av Prison Break!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får vara duktiga och komma iväg på fler promenader... =) roligt att träna och tjöta samtidigt! kram

2009-08-25 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0