IKEA!

Idag kom IKEAs katalog! Jippi!! =D Det finns så himla mycket fina saker där som man bara vill ha!! Så man sitter och drömmer sig bort över alla de sakerna man vill ha! Men det kostar ju oxå...=/ Så man får väl spara och köpa lite smått istället. =)



Förutom att kika i IKEA katalogen så har jag dammsugit och spelat lite CSI på datan. Var så längesen jag spelade det spelet så tyckte det var dags att spela det igen. Men jag fastnade så jag la ner det och drog iväg och handlade med Lena. Sen drog vi hem till henne och hon bjöd på bakpotatis med vitlökssmör det var så gottit så. =)

Men nu har man kommit hem och tittar lite på TV. Ska väl sova snart fast är inte sådär jättetrött. Hade gärna sett någon film men har inga roliga filmer varken hemma eller på datan. =/ Så får kanske läsa lite, blev inte så att jag läste nåt ur boken igår.

Hörs kanske imorgon får se.

Xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Bea

OOOOO då borde den dimpa ner här snart också!!!!! Så lycklig jag blev nu =)

2009-08-20 @ 10:10:43
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0