Nytt kapitel

Nu har jag äntligen flyttat till min nya lya. Har hunniv sova en natt redan och det känns bra och härligt att veta att detta är MIN MIN lägenhet. =D Det kommer nog bli bra det här. =) Har fått ordning på de mesta i lägenheten bara lite möbler som ska köpas in sen när man har råd.
 Nu känns det verkligen som att det gamla är bakom mig nu. För nu är jag helt borta från området oxå.

Nästa vecka blir det en kort vecka, ska bli skönt! Längtar verkligen till semestern nu! I helgen ska jag ut i Gbg, har inte vart ute på jättelänge här i Gbg. Så de blir spännande.

Nu ska jag fortsätta titta på TV innan det blir sängen och åka till jobbet härifrån imorgon...spännande..;P Sen kommer Angelica hit oxå för hon ska på intervju på tisdag.

Sov gott mina kära vänner <3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är du värd min älskade vän <3 Puss

2011-05-29 @ 22:28:58
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Vad skönt att du känner att du mår bättre! Blir riktigt glad att läsa det =) Kommer du hem på semestern måste vi träffas!



Kram

2011-06-01 @ 06:21:31
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0