Möbler

Okej, jag vet det var ett tag sedan jag vet, hehe.

Idag har jag läst ikapp mina tidningar Leva&Bo. Man blir så avis på alla som har det så fint hemma! Vill också ha det så! Jag tycker om mitt hem men finns så mycket jag vill köpa och det i möbelväg då. Men jag är sån att jag vill inte ta det på avbetalning utan samla ihop tills jag kan köpa det. Sen är jag lite sådär att det ska kännas wow med en möbel.
Så jag är ute efter en soffa, soffbord, TV bänk, Skänk till köket. Vissa grejer har jag tittat ut men ja man får spara lite också...
Så sakta men säkert kommer det väl in lite mer nya möbler hemma. Hallen är ändå rätt klar tror jag. Badrummet också, nu fick jag en fin hylla av pappa i julklapp. =)

Sovrummets byrå ska målas om, tyvärr är jag seg med att ta tag i det! Men nu ska jag fan göra det när jag får en ledig helg! Hur svårt kan det vara liksom!

Ja vi får se när vi ses nästa gång... hehe.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0