Restaurang

Ikväll har jag varit ute och käkat med jobbet. Vi var och ät på ett ställe jag aldrig ätit innan. Fratti heter den, ligger nära Odinsgatan här i Gbg.

Chefen bjöd oss då vi stått ut så länge när de höll på med renoveringen. Jag åt fläskfilé med beasås, räkor, sparris och tunna skivor potatis. Jättegott var det! Och ett glas rött till.

Gjorde en enkel håruppsättning oxå som jag blev stolt över. Tog kort innan på det så ni får se. :) tvinnade två slingor ifrån framsidan på varje sida och fäste hela håret i en tofs. Sen tog jag de hängande håret och virade det till en boll och satte upp med hårnålar.

Nu ska jag kolla klart på Twilight sen sova!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Bea - Stolt mamma till Alexis & med Pytte i magen

Det blev ju jättefint! Enkelt och elegant! Kram

2012-11-13 @ 14:59:17
URL: http://hemmahosbea.blogg.se
Postat av: Viktkamp

så snyggt =) puss

Svar: Tack så mycket! =) Man får försöka ibland! =P hehe
Katta

2012-11-13 @ 15:44:31
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0