Nöjd!

Idag känner jag mig nöjd med mig själv! =) Känns som att man kommit igång med träningen nu... men jag ska inte säga för mycket för då blir jag väl sjuk eller nåt! Men det känns bra i alla fall! Idag slutade jag tidigt och det var så skönt! Åkte hem och tog det lugnt, lagade lite lunch och en matlåda tills imon.
Sen slappade jag lite tills träningen började. Idag blev det bodypump. Det var fullt idag! Hon undrade om det var julskinkan som skrämde dem så att de var tvugna att träna! =P hehe.
Tycker att hon som leder passet är riktigt bra! Hon pushar på och visar och verkligen är med! En annan gång hade jag en som inte alls var bra! Hon gick inte igenom vissa moment och sa inte så mycket... Då blir man inte så peppad direkt.... Så jag tycker att det gör mycket hur instruktören än! Gillar även han som har bodycombaten oxå! Han kan skoja och skriker att "nu ger vi allt vi har". Hur känner ni med instruktörerna? =)
 
Nu ska jag gå och äta mina kokta ägg. =P
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Duktig du är!
Kram

Svar: Tack detsamma! =)
Katta

2012-11-22 @ 17:28:43
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0