Mat!

Ikväll har vi haft föräldrarmöte. Det gick bra, vi visade lite bildspel på hur det kan se ut på förskolan. Sen pratade vi lite om våra olika grupper som vi arbetar med.

Men nu är jag hemma och har lagat mat. Kvällens mat blev stekt kyckling, quinoa, salladsmix, gurka och tomat. Salladen blandade jag med quinoan och lite olja och vitvinsvinäger. Sen stekt sparris oxå. Så gott och enkelt! :)

Så nu ska jag kolla klart på fotbollsgalan innan sängen kallar!

Puss och kram

Lägger upp en bild på maten.


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Bea - Stolt mamma till Alexis & med Pytte i magen

Ser jättegott ut (jag skulle dock pilla bort sparrisen, hehe)... Borde testa quinoa någon gång, det ser gott ut, och kyckling funkar ju alltid!
Vad roligt att du har börjat blogga mer igen! När är du i Borås nästa gång?
Kram

Svar: Ja qunioa är väldigt gott och nyttigt. Jag brukar ha i grönsaksbuljong oxå när jag kokar det för att få lite mer smak på det. =)Jag vet inte när jag ska till Borås nästa gång...inget planerat så om inget speciellt dyker upp ;) Som en Beadejt kanske? =)
Katta

2012-11-13 @ 15:04:08
URL: http://hemmahosbea.blogg.se
Postat av: Viktkamp

Ser väldigt gott ut =) Kram

Svar: Det är det! =) Kan äta det ofta! Jag älskar ju sallad så! =P
Katta

2012-11-13 @ 15:44:59
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0