Blev negativt inlägg...liite positivt?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men kände att det var ett tag sen jag skrev nu. Tycker att veckorna går väldigt fort! Känns som att det bara är måndagar och fredagar! I helgen blir det att gå ut och äta med A och hennes mamma, ska bli gott och trevligt. =)

För övrigt så är jag lite småsjuk, kroppen vill inte bli helt frisk vilket är väldigt irriterande! Jag vill ju komma igång och springa så jag kan komma runt Gbg varvet! Men får se hur det är efter helgen annars får jag väl gå till farbror doktorn...som jag hatar att gå till! Får alltid sån ångest! Värst är ju om han ska kika i halsen på mig! Får ju ångest bara jag tänker på det! =(

Kan säga att jag börjar få vårkänslor! Var ett tag sen jag hade det! Men det känns härligt i kroppen och lite pirrigt! =D Men man känner sig glad! och det är skönt för jag har inte kännt mig på sådär jättegott humör de senaste. Så om bara kroppen vill bli frisk så blir ja ännu gladare!

Hoppas ni mår bra och njuter av solen de dagar den kommer fram vill säga!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0