Helg

Ja nu har det varit helg igen. I fredags blev det en liten sväng till stan för att kika lite men hittade inget. Sen hamnade vi på nån pub där As faster och kusin satt och drack lite. Så vi åt lite mat där och satt och tjötade sen drog vi hem. Rätt trevligt ställe med bra musik. =)

Lördagsmorron fick jag gå upp tidigt för jag skulle åka till Borås för att titta på Jennifer som tävlade i simning i sandaredsbadet. Det blev en lång dag eftersom det är så många som ska tävla och lång väntetid mellan tävlingarna.
Efter tävlingarna drog jag med hem till systeryster och åt racklet, jättegott är det som alltid! =) Kikade lite på tyska idol sen åkte jag hem.

Idag söndag har jag städat hela lägenheten. Och snart ska jag iväg och träna MRL. Ska bli skönt att få röra på sig lite.

Glömde skriva att i lördags när vi åkte hem från Sandaredsbadet så åkte vi förbi vårt gamla hus i Sjömarken. Jag var tvungen att ta kort på det för att ha som minne. Huset var vitt nu men när vi bodde där var det vanlig tegelfärg.





Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Låter som en fullspäckad helg! Vad är racklet för ngt? Har nog aldrig hört talas om det innan!



Kram

2012-02-05 @ 19:17:01
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Det går inte att kommentera ditt nya inlägg så jag skriver här:

Vad härlig artikeln blev! Riktigt fin och inspirerande, hon är verkligen jätteduktig tycker jag! Skönt att hon har en så fin vän som du också <3



Kram

2012-02-07 @ 19:06:29
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0