Akupunktur

Idag var det dags för sjukgymnasten igen. Denna gången satte hon de starkare nålarna på andra ställen så det kändes i typ hela musklern och stramade! Det var ingen skön känsla men jag stod ut, menar den lilla smärtan om det betyder att det blir bra i armen! Men det är lite weird att ett par nålar ska kunna göra det bättre... Har även fått lite övningar jag ska göra varje dag eller så ofta jag kan för att sträcka ut musklern. Jag håller tummarna att det ska bli bra igen!

 


Lite läskigt ser det allt ut!


För övrigt har jag haft en gammal vän på besök. Det var trevligt att träffas med tanke på att det var 4 år sedan vi sågs sist! Blev en del tjöt och skratt. =)

Nu ska jag fortsätta kolla på mästerkocken.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Vad exakt är det med din arm? Jag har ju Ulnarisentrapment i min vänsterarm och har ju varit hos ortopeden med det och fått en stödskena att ha på natten när jag sover. Nu är armen nästan helt bra igen, men skenan behåller jag, det kan ju bli sämre i.o.m. graviditeten!



Kram

2012-02-16 @ 19:12:43
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0