Vila

Sitter och har en vila nu på jobbet. Slutar 2 idag känns skönt!
Vi ska renovera inne på förskolan så en avdelning i taget. De äldsta barnen + några till har sin verksamhet i en barack på skolan. Resten alltså småbarnen och några 3-4 åringar är kvar på den ena avdelningen.
Ska bli skönt när allt är färdigt. Dock har de inte börjat än. De har bara varit inne och mätt eller nåt, sen drog de! Rätt onödigt att en dag försvinner.

Hemma sen blir det städa och sen 16.00 ska jag och Angelica hämta hennes hund. Han har varit på Blå stjärnan för att ta bort tandsten. Sen får jag se om jag hinner träna body combat.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Haha oj vad fel jag läste om Shiro! Skummade det sista och då blev det att han varit på Blå Stjärna och tagit bort tassen! :P



Kram

2012-04-16 @ 16:47:07
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0