Värmland Forever

Satt precis och tittade på andra avsnittet av realityserien Värmland Forever. Vet inte vad jag ska tycka om den serien. De säger att den ska vara som The Hills, men det tycker inte jag direkt. De känns så B och att allt är ett skådespeleri, fast de säger att de inte har repliker. Utan de får bara vissa saker de ska samtala om. Men det känns stelt när de pratar.
Men nånting får mig ändå att titta på det! =P Kanske just för att få skratta lite åt dem?
Så att jämföra denna serien med The Hills går inte. The Hills är bättre och mer verklighet tycker jag. Men det är min åsikt.
Har ni någon åsikt om Värmland Forever?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

har aldrig sett det eller hört talas om det =) Puss

2012-05-04 @ 22:25:15
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0