Ska inte klaga!

Ne det ska jag verkligen inte göra! Jag säger ofta att jag inte har några kläder men idag efter jobbet så packade jag ner alla mina kläder. Fy vad mycket det är när man väl packar så! Men ändå så säger jag att jag inte har nått hehe...=P

Just nu ser det ut som ett bombnedslag i mitt rum! Lådor, påsar, påsar och väskor fulla med skit som ska med imorgon med flytten. Ska bli spännande att flytta och roligt! Få nåt eget, iofs är det ju inte mitt eget boende men alltid nåt att starta med. Det blir nog bra när jag får ordning på allt. =) Klockan 9 börjar vi att greja, tur att jag inte har såå mycket som ska med så det går nog fort.

Nu ska jag fortsätta titta på Idol sen titta lite på Tre kronor innan det är dags att nana så att man orkar med morrondagen. Jag kommer lägga upp bilder sen när jag fått ordning på lägenheten.



Imorgon blire flytt! =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Markus

ska bli kul att få besöka din nya lägenhet sen :) Kram

2010-10-15 @ 23:11:24
URL: http://halfwaytohell.devote.se
Postat av: Viktkamp

Spännande :) Kramar

2010-10-19 @ 22:09:05
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0