Shopping

Idag var jag och älskling i Allum. Skulle kika på ljusa jeans men jag hittade inga. Eller jo jag hittade men de satt inte så bra som jag hade velat...=/ Så jag fick bli utan. Istället kom jag hem med en ny mobil! =P En sony ericsson T707 som jag har trånat efter så mycket! Sen har jag bytt abonemang oxå, så nu har jag Tr3 istället. Tänkte jag ringer inte så mycket utan messar mest. Har samma pris som innan men lagt till fria sms för 99 spänn så jag har 100 spänn kvar att ringa för om jag inte ringer för mer då. Sen bytte jag oxå för att jag har ju ingen mottagning med tele2 hemma och det är trist. Menar kan va någon som behöver ringa till mig från jobbet eller så och så har dom inte mitt hemnr. Eller om någon kompis ringer så kan man prata! =P Så nästa vecka kommer mitt nya kort med mitt gamla nr så det behåller jag. =)

Så en ny mobil men inga braller...och inga nya skor heller. Tycker skopunkten har bättre skor så får se om jag hinner dit en sväng när jag ska till pappsen och hälsa på. =) Kanske en sväng till Twin med. =) Jag saknar Djoni så ville åka hem och hämta hit honom lite. Sen måste jag ta hit mina gummistövlar och lite vår och sommarkläder.

Nu ska jag ta och vila mig lite, är trött efter allt spring på stan! =P

En sån här mobil har jag nu fast i lila! =D



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

oh fin:) då har du äntligen fått din mobil..

btw, skopunkten finns i partille;) ligger precis utanför allum..



Kramar

2010-03-27 @ 20:26:42
Postat av: Bea

Vad roligt med en ny mobil =) det var väl på tiden.... samma nummer fortfarande eller har du ett nytt?

Kram

2010-03-27 @ 20:46:18
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0