Fiskpinnar

Nu sitter jag här framför TVn och väntar på att goding ska komma hem från jobbet. Klockan är snart 19.30 och han skulle komma hem ca 19.00 så jag skulle sätta på potatisarna runt 18.30 så dom är ju redan färdiga och av någon konstig anledning så gick dem sönder! =S och jag har inte kokat dem för länge utan de bara gick sönder...weird potatisar. Men nu kom han hem! =P Så vi ska väl steka på fiskpinnar idag och äta, var så längesen man åt det så det ska bli gottigt.

Annars har jag jobbat idag, vi hade veckans fotograf idag så vi gick en promenix och tog lite kort. Sen hände det inte så mycket mer. När jag kom hem tog jag mig en promenix igen, fast inte lika lång som igår, var bara ute och gick i 30 min men det räckte.

Nu ska jag göra potatismos så det blir någon mat. =P

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0