Biljävel!

Idag hade man sitt första utvecklingssamtal och det gick bra. Det tog bara 20 minuter, men jag hade inte så mycket att säga för barnet fungerar bra och utvecklas positivt. Sen har jag grejat lite med mina saker och sånt där. Så jag slutade 15. Jag tänkte att jag skulle åka förbi Allum för att titta på en ny vårjacka då min blåa har gått sönder. Jag gick in på cassels och hittade en fin blå jacka, så den fick det bli. =)

Så skulle jag åka hemåt, sätter mig i bilen och startar bilen och då plötsligt börjar varningslampan till motorn att lysa!!! Jag bara vad i helvete inte nu IGEN!!! Jag körde ändå hem med bilen och så kollade jag oljan för det kan ju kanske vara det men det fanns oljan. Så det var bara att ringa till verkstaden igen och säga att man vart där för samma problem och åtgärdat problemet för snart 1 månad. Han sa att jag kunde komma dit med bilen innan 5 och klockan var då kvart över 4. Så det var bara att skynda sig och åka dit! Skriver in min bil och säger att jag var där för samma problem för mindre än en månad sedan! Killen som satt i receptionen skojade och sa att vi ringer imorgon och säger att det är ett aprilskämt. HAHAHA roligt NOT! Jag var inte på skojhumör! Så nu får vi se vad dem säger imorgon att det är för fel. Jag hoppas ju att det är dem som har gjort något fel sist den var inne, så jag slipper betala. För jag har verkligen inte råd att betala en reparation IGEN! =( Så håll tummarna för att det inte är så allvarligt fel, eller snarare att dem gjort fel!

Så jag har väl inte vart på de bästa humöret nu på eftermiddagen...så jag har tröstat mig lite med godis och förhäxad.

Jag hör nog av mig imorgon och berättar vad det var för fel på bilen...och akta er för att bli lurade! Jag ska försöka klara mig ifrån det..men jag hade gärna velat lura någon..moahaha! =P

Puss & Kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0