Skolan är slut!

Idag hade vi opponering på examensarbeten. Det gick väldigt bra tycker jag och vi kunde svara på de frågor de hade. Vi behöver inte ändra så mycket på arbetet vilket känns väldigt skönt! Så deadline är på fredag, men vi ska fixa till de sista på onsdag innan vi ska åka pulka (påse) och sen parta på Grand! =) Sen är det inget mer! Den 29e får vi reda på om vi e godkända eller inte. Men fixar vi till våra "fel" så blir det godkänt. Sen är det bara att börja jobba! Spännande!

Får ju säga att jag är jävligt stolt över oss tjejer som gjort ett sånt jävla bra ex.arbete! =D Vi är fan bäst! Synd bara att vi inte jobbar på samma förskola...hade vart perfekt! Hehe...

Sen får jag säga att jag är stolt över mig själv som klarat av att gå på högskola i 3½ år! Det trodde jag aldrig att jag skulle göra! Gå på högskola alltså. Sen när jag väl börjat så tänkte jag att hur ska jag klara av detta! Det verkar så svårt!? Men med underbara klasskompisar och övriga vänner och familjer som stöttat en så har man klarat det!

Tack alla som funnits där under dessa åren! =) Ni är guld värda!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha vet inte det hade varit så perfekt vi hade ju bara tjötat hela tiden istället =P men skoj hade det varit.

2010-01-12 @ 10:05:38
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Anna

Mhm känns galet att det är slut nu, och galet att man har gått i skolan i 15 år!! Fyfan.. Aldrig mer säger jag!:P



Kramar

2010-01-12 @ 11:08:35
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ska du vara, jag är oxå det =)

Kramar

2010-01-14 @ 10:24:11
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0