Nya tag...

Nu är snart denna veckan slut och det är dags för en ny arbetsvecka. Nästa vecka ska jag ha småbarnssamlingen i typ 6 veckor. Så det gäller att jag har lite olika aktiviteter, men jag har suttit och spånat lite på aktiviteter jag kan ha med barnen. Sen har jag även några 3 åringar i en kompisgrupp. Där är jag inte helt hundra än på vad jag ska göra. Men har skrivit ner lite ideér...Tänkte läsa den där sagan om vantern för dem. Där olika djur samsas och sover i den, den visar på att oavsett hur man ser ut så kan man vara vänner och hjälpa varandra. Men vet inte om förskolan har alla dem djuren, men jag kan ju alltid byta ut djuren i sagan till djur som de har på förskolan... Så jag får se hur jag gör.

För övrigt har denna helgen gått fort! Inte gjort direkt nåt speciellt, bara slappat lite och idag söndag har vi haft storstädning med dammat, dammsugning, skura golven och allmän städning, där lite saker gick upp på vinden osv.

Eller jo igår lördag var vi hos pappa och hälsade på honom lite i Gråbo. Han passar syrrans vovvar under tiden dem är i Tyskland ca 1 vecka. Så vi var där lite och tjötade med honom. Djoni blev glad över att se honom och vi bestämde att Djoni ska vara hos mig och Daniel till nästa helg för pappa skulle hem rätt tidigt på onsdagen så vi får se. Så eventuellt kommer vi till Borås nästa helg, tror det blir lördagen i så fall.

Ne nu ska jag ta och vila mig lite efter goda hemmagjorda hamburgare med en god dressing till. Sen är det ju snart dags för att sova och gå upp för att jobba...

Puss & Kram Katta

Kommentarer
Postat av: Bea

Du får komma förbi och säga hej om du är i svängarna :)

2010-01-25 @ 13:39:04
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0