Min nyårspresent!

Jag måste ju berätta om min FINA nyårspresent som jag har fått! EN FUCKING JÄVLA P-BOT!! Inget jag behöver just nu med tanke på att jag inte har så mycket pengar, och jag vet inte om jag får min första lön i januari eller i februari... Men jag fick en P-bot för att jag stod för nära korsningen! Så typiskt att de just ska kolla den dagen! Eller det var rättare sagt polisen som gav mig den. De åkte väl runt på nyårsnatten och hade så tråkigt så de letade väl efter bilar de kunde lappa! Så 800 spänn hejdå! =( Men men, jag får skylla mig själv. Nåt ska man väl lära sig av det här...Att poliser inte har nåt bättre för sig en nyårsnatt! =P Hehe.

Annars har jag städat ur mina lådor lite och packat ner det som ska med till goding. Blir en del saker ändå, men tur att pappa ska bo kvar så man slapp rensa allt! Eller ta med alla saker, för de hade INTE fått plats i lägenheten hehe...

Ne nu ska jag titta lite på TV.

Xoxo you know that you love me...


Kommentarer
Postat av: Anna

fyfan va surt=/

men du får väl din första lön i januari?



Kram

2010-01-06 @ 10:50:01
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Twin

Haha a något har du väl lärt dig då..Att där är värt att försöka fickparkera även om det är lite svårt=)

Hihi kram

2010-01-06 @ 11:35:05
Postat av: Mamma

Men men som du ställer till det...:(

Kram

2010-01-06 @ 17:26:16
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0