Första arbetsdag

Då har man avklarat första arbetsdagen. Det gick väldigt bra tycker jag. Inte så mycket barn idag för en del var lediga och några var sjuka. De sa att det går magsjuka och feber. Vilket jag INTE vill ha!!! Personalen var trevliga och jag känner att man kan prata med dem om saker och ting och skoja till det. =) Alla verkade väldigt välkommande. Så det känns bra. Barnen var goa och var väldigt öppna och pratade fort med mig, även föräldrarna var riktigt trevliga och öppna. Men visst är man lite trött efter en hel arbetsdag hehe... Men man kommer komma in i de hela. Den ena dag e inte de andra lik och det är därför man har valt detta.

Nu ska jag fortsätta kolla på idrottsgalan och dricka min kakao.

Och Bea du och alla ni andra, ni ska få se kort på lägenheten! =P Får väl ta kort i helgen och lägga upp om datan tillåter mig lägga upp kort...Den brukar stänga av sig av någon konstig anledning...

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Bea

Jippie =) en trasig dator är ingen ursäkt, de där bilderna ska upp och likaså bilderna från examensfesten och ceremonin...



börjar sakna mina musketörer lite nu :(

2010-01-23 @ 18:24:41
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0