Förnyelse

För er så som inte ser det så har jag ändrat lite i bloggen. Men vill ändra mer men vet inte vad eller hur... Så det får vara ett annat projek, kanske i helgen om jag har tid mellan allt läsande av ex.arbeten.

Imorgon ska vi kopiera upp vårat arbete och dela ut till alla som är i våran ventileringsgrupp. För på måndag ska vi ge respons på varandras arbeten. Sen är det ingen mer skola förhoppningsvis! Ja visst blir det lite småändringar men annars så ere FUCKING KLART!!! =D Sen ere party på onsdagen och förhoppningsvis först vaxduksåk i backen med brudarna! =D Hoppas snön håller i sig bara! För jag VILL ÅKA!!!! Sen är det fest på Grand och sen på fredag är det ceremoni!! =) Och idag fick jag reda på att älsklingen fick ledigt om han jobbar igen det en annan dag men det gör han ju. =) Ska bara ringa syrran imon och säga att två av dem får komma, för vi får bara bjuda med 4 pers.

Nu ska jag gosa lite med Djoni innan man ska nana eller kolla på ett Dexter avsnitt kanske? =P

Xoxo snart snart...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Så bra det blev med ändringen.. :)



kramar

2010-01-06 @ 23:20:31
Postat av: Emma

du skulle kanske ha en annan header :)

Jag är så jävla stolt över dig vännen, att du klarade detta.. du var så osäker men jag visste att du skulle klara det! Du är bäst!!!! Kramar

2010-01-07 @ 19:30:37
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0