Älskar snön...eller?

NEJ jag hatar snön nu! Jag orkar inte med snön mer!!! Det räcker med den snö vi har det behöver inte snöa nåt mer! Men såklart ska det komma mer, mer och åter mer! Idag har det snöat nästan hela tiden och det kommer att fortsätta enligt värderrapporterna. Det är dessutom klass 2 varning så nu ska vi nog hålla oss inne. Tur att jag slutade tidigt idag. Jag läntar efter våren och sommaren så man slipper ha så mycket kläder på sig och man tycker det är skönt att vara ute! För just nu är det mest en pina för mig att vara ute...eftersom vi är ute ca 2 timmar om dagen med barnen, vilket jag tycker är alldeles för mycket då det är så kallt ute, men men...

Nu till helgen tror jag inte att det blir till att göra nåt speciellt. Jo ta upp lite saker på vinden annars bara slappa och kanske planera lite samlingar. Från och med nästa vecka ska jag ha stora barnens samling och även vilan för 3 åringarna, får se hur det går.

Ne nu ska jag kura ihop mig unden filten och vänta på att älsklingen ska komma hem så vi kan bestämma vad vi ska äta för mat ikväll.


Längtar tillbaka!! (Sunny Beach, Bulgarien)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea

Mmmm börjar oxå längta efter sommaren och sånt (kan gärna hoppa över vårdelen som innebär att snöhelvetet smälter)...

2010-02-19 @ 21:41:24
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Emma

här har det varit sol i två dagar nu :) underbart, våren är faktiskt på väg :D Puss

2010-02-28 @ 14:19:58
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0