SF!

För er som inte förstår vad SF står för så står det för Sambo Fritt! =P Hehe... Så ja jag är själv ikväll för älsklingen skulle på After Work med en jobbarpolare och det tycker jag han gör rätt i. Kul att få komma ut med lite grabbar och sitta med en öl i handen och tjöta. =P

Medans han är på stan så får jag lägenheten för mig själv. Ska inte göra så mycket, ska bara slappa och väntar nu på att Talang ska börja och sen Solsidan. Den serien är så bra! =) Är så rolig och han Filip är så mesig att han inte vågar säga ifrån, förutom en gång då han verkligen skällde ut en gammal klasskompis! Hahaha!

Hmm..man kanske borde poppa lite popcorn? Det är ju så gott! Speciellt om man poppar dem själv! =)

Måste berätta en rolig grej som hände på jobbet idag. Eller hände och hände men i alla fall...Vid frukosten så var det en liten tjej snart 3 år som var sååå trött! Hon nästan satt och åt sovandes! Hehe...Men tyvärr fick hon inte sova för då skulle hon inte sova sen när det väl är dags för vilan. Men fick i henne lite mat och sen att vi gick ifrån bordet så blev hon piggare. =) Men hon fick faktiskt sova lite tidigare, hon fick gå in och sova med de minsta barnen, ( barnen sover/vilar innan de äter lunch). Sen var hon pigg och glad när vi skulle äta mat. =)

Ne nu ska jag ta lite mer kyckling och sen poppa popcorn till Talang.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0