Snart är det fredagsmyyyyys!

Nu är det bara en dag kvar sen är det helg igen! Så gött!! =D I helgen har jag inget planerat och det är rätt gött, att bara slappa och titta film. Sen ska jag vara lite duktig och plugga lite oxå.

Idag har jag varit i skolan hela dan typ. Först studiegrupp och diskutera och skriva en massa. Sen lunch och få rensa hjärnan lite, sen en jätterolig föreläsning (NOT)! Sen studiegrupp på det oxå! =P Så när jag kom hem la jag mig för att titta på TV men jag råkade somna till lite. Så jag kände att ne nu får jag ta och gå ut och gå. Idag blev det ingen powerwalk som jag skulle ha gått utan det fick bli en "vanlig" promenad med Djoni och Lena följde med. =) Men det var lite kyligt, var inte lika varmt som det var innan på dagen.

Nu ska jag fortsätta kolla på Lyxfällan.

Xoxo Sessan med ett tungt höve...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0