Läsa, läsa och åter läsa...

Det är i stort sett vad jag gjort idag! Iofs hela veckan har jag läst! =/ Trist är det men jag måste då jag ska skriva ett paper om boken tills på måndag. Vill helst bli färdig med skiten innan helgen så får se om jag hinner bli klar imorgon annars får ja sitta lite på söndag och skriva det sista.

Annars idag har jag städat och tvättat. Även försökt nå två av rektorerna på två jobb jag sökt. En kom jag fram till och hon sa att hon redan börjat med intervjuerna, så jag e ju inte bland dom eftersom hon inte ringt mig... Men hon fråga om ja sökt och vad jag hette och så fick jag berätta lite om mig själv. Hon sa att de fått över 140 ansökningar!! Herregud säger jag bara!! Hur ska det gå för lilla MIG då! =/ Hon sa att hon behöver tillsätta personal nu i oktober men att hon skulle läsa mitt CV och ha kvar det i åtanke för framtida jobb. Hon berätta att det är barn i kö så det ska bygga fler förskolor så personal kommer det alltid att behövas.

Den andra rektorn fick jag aldrig tag i...Så ska försöka imorgon igen. De andra två jobben jag sökt ringer jag inte till ännu för det var inte längesen sista ansökningsdagen gick ut och de måste få några dagar på sig att läsa ansökningarna...

Men är ju ett tag innan jag är klar med skolan så det kommer finnas fler jobb framöver. =)

Xoxo you know that you love me... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

bah sitter nu och försöker skriva på litt.semet men än så länge har jag bara skrivit 3-4 meningar.. Tror att det kan bli mycket, för det finns så många nivåer man kan skriva om..



Wish me gl!



Kram

2009-09-25 @ 09:02:23
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas du får jobb...ska hålla tummarna för dig...:)

Kan nog tyvärr inte komma den helgen ni är nere i Malmö...:(

Puss å kram

2009-09-28 @ 22:31:27
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0