Jobbansökan

Idag har jag sökt jobb! Mitt första riktiga jobb som jag ska jobba med inom en snar framtid!! =D skrev in mitt CV i en databas som finns på nätet och som många arbetsgivare vill att man söker genom den sidan. Är klurigt att riktigt veta vad man ska skriva in i sitt personliga brev men tror jag fick med det mesta. Sista ansökningsdagen är imorgon så vi får se om man får ett svar. Tycker de kan skriva ett tack även om man inte får det... De vill ha att man ska börja direkt men jag kan inte det, men söka kan man alltid göra. Inte säkert de får någon som söker den tjänsten och är förskollärare, med tanke på att de som gick ut i våras söker ju oftast jobb i början på året så vi får se.

Man kan ju även ta en anställning och sen vara tjänstledig pga studier...Men det kanske inte alla vet att man kan göra så. =) Så det är lite pirrigt nu när man skickat iväg sin första ansökan, hihi men flera kommer det att bli.

Efter allt skrivande kan jag säga att man blev rätt tung i huvudet! Tillslut skrev jag en massa fel och kunde inte läsa riktigt! Hehe..=P Så fick gå ifrån datan en stund...Men nu ska jag gå och äta nåt, är lite hungrig.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Då håller jag tummarna för dig...:)

Å visst är hösten bara sååå bäst och precis som du säger: Man kan börja rända ljus...:)



Puss å kram

2009-09-01 @ 22:21:12
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Näää...jag menar rända...för jag har randiga ljus jag ska tända...:P



Puss å kram

2009-09-02 @ 10:13:16
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sökte du jobbet i Gbg?

Vi får hålla tummarna att man får iaf komma på intervju:)



kram

2009-09-02 @ 11:38:00
URL: http://plutten87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0