Jävla skolhelvete!

Blir så jävla irriterad på jävla skolan! Schemat stämmer inte! Man ska skriva in termin och vilken kurs man läser. Men skriver man bara in kurs så kommer det upp extra föreläsningar som inte står med om man skriver in både termin och kurs! Så idag fick jag reda på att vi ska ha en föreläsning imorgon! Jag som annars skulle ha varit ledig och städat och tvättat och kanske pluggat lite... Iofs är föreläsningen bara till halv 11 men ändå! Sen att det var en föreläsning imorses! Som inte stod på mitt schema utan de andra. Några som var på den säger att den var obligatorisk men det kan den inte vara för då får de skriva det i kurshandboken eller på pingpong men det har de faan inte gjort! Så ja får väl kompletera om det skulle vara så!

Sen är det väl en hel del annat som den jävla skolan krånglar med... Luddig kurshandbok, säger olika saker och blir sura om vi inte kommer på föreläsningar som INTE är obligatoriska! Va fan jag kanske har inbokat en läkartid eller något annat viktigt... Det är väl upp till var och en om man vill gå på en föreläsning som INTE är obligatorisk! Högskolan är eget val och därför tycker jag inte att man kan sätta några föreläsningar obligatoriska! Ne nu måste jag gå ifrån datan innan jag kokar över!

Xoxo en snart överhettad Katta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen sisterfriend! Jag har börjat lugna ner mig.. men för gärna min talan och få studiegruppen kvar på torsdag... har ingen större lust att komplettera... kram

2009-09-08 @ 19:58:51
Postat av: Mamma

Lilla gumman, ta det lite lugnt...inte bra att hetsa upp sig så...men förstår att du blir frustrerad...skulle ju oxå blitt ju...



Puss å kram

2009-09-10 @ 11:18:55
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0