Helgen som varit

Nu är ännu en helg slut. Att helgerna alltid ska gå så fort! Gillar inte det! =( Jag har iofs långhelg, var ledig i fredags och är ledig imorgon (måndag) oxå.
I fredas kom min Goding till mig. =) Vi var ute och åt med min Twin och hennes J. Det var gottit och trevligt, så det får vi ta och göra om tycker jag. Fast då behöver vi inte gå ut och äta vi kan göra något annat. =) Efter middagen åkte jag och goding och hyrde film. Tyvärr fanns det inte så många roliga nyheter, eller så hade vi redan sett dem så vi tog en äldre komedi...Allt om min buske heter den. Den var väldigt weird, så den va väl inte sådär jättebra direkt...Den var så weird att goding somnade i slutet hehe. =P

Igår lördag åkte jag, goding, Inka, Bea och M till Alingsås för att grilla med anna och 4 andra kompisar till henne. Det var gottit och roligt. Det hanns med lite singstar och lite spelande innan vi drog in till Hotellet eller Ladan som Bea och M kallar det. =P Hehe...Där var det inte så jättemycket folk men vi shakade loss en del. Eller rättare sagt JAG som var nyktrast av alla shakade loss mest! =P Men det är ju sån jag är....;P

Idag söndag vaknade vi runt halv 9, men vi gick inte upp förrän runt halv 12 för att köpa pizza till frukost. =P När vi käkat klart den gick vi och la oss i sängen och kollade på TV men det slutade med att vi båda somnade + Djoni med oss hihi. Sen vaknade vi med ett ryck när godings mobil ringde! Jag bara "Är det din eller min som ringer?!" jag hängde inte med för fem öre och inte goding heller. =P Sen när han skulle svara så gick de inte och svara men det var bara de att han redan hade svarat hehe! =P

Goding åkte hem runt halv 3 =( för han skulle först greja lite med bilen i Sandared innan han åkte hem. Jag och Djoni tog en promenix till Lena som städade lite. Sen gick vi hem och resten av kvällen har vi bara tagit det lugnt.

Nu ska jag snart nana tror jag. Så en rätt full helg kan man säga. =) Synd bara att de tar slut så fort...

Xoxo.....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gick du och D och hyrd film..???...HyrdE ni inte film...:P

Där fick dä igen...hi hi hi



Puss å kram

2009-09-07 @ 14:33:12
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0