Helgen som varit

I helgen så har man varit hos Goding. I fredags så åt vi tacos fast med kyckling istället och det var gottit det med. =) Sen titta vi lite på TV bara.

Lördagen var vi faktiskt duktiga och tog oss en powerwalk! =) Sen åt vi frukost och jag försökte plugga lite. Jag tyckte att vi skulle hitta på nåt så vi funderade först på bio och se Flickan som lekte med elden men den har inte premiär än så vi sket i det. Vi åkte ut till ett ställe där vi solade i somras och gick runt lite där i skogen och satte och på en bänk och såg ut över vattnet. =) Där satt vi och lurade på vad vi skulle laga till efterrätt. För vi hade planerat att göra en trerätters middag.

Till förrätt blev det rökt laxfilé på rostad bröd med sallad och lite stekta kantareller. Till varmrätt blev det ugnsgratinerad lax med fänkål-parmesanoströra och chili. Det var gottit det! Till efterrätt hade jag gjort en cheescake med kesella med jordgubb/limesmak och den blev smarrig! =)


Förrätten


Varmrätten

Söndagen var mest slappdag och ångest över att måndagen började närma sig hehe...=P Men jag åkte inte hem färräns idag måndag. För vi var lediga idag från skolan.

Så en riktigt mysig helg har det varit. =) Tack goding för en mysig helg!

Xoxo

Ps. Även en trött Djoni var med hos Goding. Ds.


Lilla tröttis hehe

Kommentarer
Postat av: Camilla

Eftersom jag är ledig de dagar som parken är stängd, så hade det ju fungerat om du hade sagt att du var här igår. Men det är upp till dig. Förstår att du inte kan åka hit när du jobbar/skolan eller träffa mig när jag jobbar, men det krävs inte så mycket ansträngning för att hitta någon annan dag.

2009-09-15 @ 10:04:13
URL: http://erwanith.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0