Önskelista

Här kommer min önskelista...iallafall det jag kommit på hittils.


1.   Smycken- inte för mycket krimskrams
2.   Klocka- inte för tjockt armband
3.   Parfym- Vera Vang- Princess
4.   Höganästallrikar
5.   Kosta Boda glas- ej gula eller oranga
6.   Prison Break säsong 3-4
7.   Temuggar
8.   Röda stora handdukar
9.   Sällskapsspel
10. Plattång som man även kan locka håret med
11. Serien Varuhuset säsong 1
12. Thomas Sabo halsband
13. Thomas Sabo berlocker


















Sådär nu har ni fått lite tips på vad ni kan köpa iallafall. =)

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig tös...nu vet mamma vad hon ska köpa mera ju...:)

Puss å kram

2009-10-29 @ 23:11:12
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Twin

Så bra då vet jag vad jag ska köpa i julklapp för presenten är redan fixad=)

2009-11-01 @ 00:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0