Nu börjar helvetet...=P

Idag har man inte gjort sådär jätte mycket. Har varit lite i skolan med Anna och Bea och skrivit lite på ex.jobbet. Det är nu helvetet börjar hehe...=P Eller ne lite roligt ska det väl bli oxå. Men det känns som att det kommer bli mycket skrivande!

I helgen var jag på begravning, aldrig skoj men men vad ska man göra. Det var riktigt vackert! =) Sen i lördags åkte jag och goding till Lena för att fira henne lite. Hon bjöd på mat och hemmagjord glass. Riktigt gott! =) Trevligt sällskap oxå! Sen söndag åkte vi till knalle lite och jag köpte en mössa till goding en riktigt fin! Han köpte även en mössa till sig själv hehe, så nu har han två mössor att välja mellan. Jag köpte ett bar jeansleggings, dem e riktigt praktiska. För de behövs inga knappar eller jeans som behöver sitta åt. Så den som kom på leggings är en smart jävel! =P Hehe.

Imorgon är det sista lektionen på den här kursen! (JIPPI) Vi ska redovisa våra jävla lådor...=P Får se hur det kommer att gå och om man blir godkänd! Sen är det bara att lägga ner sin energi på ex.jobbet!

Nu ska jag ta lite mellanmål sen blir det att rasta hunden och sen åka och shaka rumpan!

Xoxo shake that ass...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sååå skönt att det är den sista föreläsningen! Never more!! =D



kramar

2009-10-26 @ 19:03:34
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Emma

lådor?



Leggings är ju egentligen samma sak som tights som vi använde när vi var små ;)



Kram

2009-10-27 @ 12:44:37
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Mamma

Såna jeansleggings har jag oxå köpt...görgoa...:)

Du får la städa lådorna så du blir godkänd, eller???...:P

Puss å kram

2009-10-27 @ 13:16:41
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0