Lådor?

Många som inte läser kursen med mig vet såklart inte vad jag menar med låda. =P Så jag ska berätta det för alla så att ni förstår vad jag har sysslat med!

I den här kursen skulle vi ha en låda, en egentillverkad, skokartong eller någon annan form av låda. Bara man hade något att stoppa saker i. Sen skulle vi ha minst 7 aktiviteter som har med läs- och skrivutveckling och matematik att göra. Som vi skulle utföra med barnen på förskolan/skolan man var på under sin praktik. Eller man behövde bara göra 3 aktiviteter av dessa 7. Sen skulle alla aktiviteterna ha ett gemensamt tema och jag hade Mamma Mu som utgångspunkt. Så idag har vi haft med oss våra lådor och redovisat för varandra vad vi har gjort för aktiviteter. Det var rätt okej idag, man fick lite idéer från kompisarna.

Jag hoppas på att alla blev godkända! =) För alla har ju lagt ner arbete på sina lådor, några mer andra mindre (jag). =P Hehe..Men jag är nöjd!

Så nu var det sista dagen för denna kursen och nu behöver jag inte gå på någon föreläsning något mer! Gött!!

Skulle skriva i bloggen igår men det krånglade, men skulle skriva att jag sökt 8 jobb igår! Så får vi se hur det går. har sökt jobb allt från Göteborg, Härryda, Landvetter och Mark.

Xoxo hoppas på jobb snart!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

håller tummarna!! =) Kram

2009-10-27 @ 18:22:08
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för förklaringen...:)

Jag kan tyvärr inte komma till din fest men vi ses ju hos Emma den 28...:)

Lycka till med jobbsökandet...:)

Puss å kram

2009-10-28 @ 11:36:09
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0