Jobbdag

Idag har jag vart vikarie på en förskola för de hade studiedag. Angelica jobbade med mig idag oxå. =) Var skoj att få jobba med en kompis. Egentligen skulle Anna (Twin) fått jobba med mig men jag råkade säga fel datum till henne! =( Så hon kunde inte! Men det kanske kommer fler tillfällen. =) Dagen gick bra men vid slutet var det lite segt. Vi jobbade till 5.

Annars har jag väl inte gjort så mycket mer..följde Angelica en bit och när vi gick där längst vägen så skulle Djoni bajsa och när han satte sig ner tittar Angelica åt hans håll och säger "Åh! Det är en död räv där!" Jag bara fort som ögat drar bort honom därifrån! Sen när jag kom hem vart det bara fort in i duschen och bada Djoni och även hans kläder. Stackarn han tyckte inte om det! =P Sen satt han och huttrade! Hehe..jag blåste han lite men han gillar det inte direkt så han höll på att gömma sig hihi...söt han är. =)

Imon äre en föreläsning men jag, Bea och Anna ska strunta i den. Vi ska sitta hemma hos Bea istället och jobba med våran undersökningsplan.

Ne nu ska jag snart nana..är lite trött efter allt springande och städande efter barnen...hehe

Xoxo I have nothing to say....

Kommentarer
Postat av: Markus

Förvirrade Katta ;) ska du ha lika många barn kanske? :P med tanke på att du är trött efter en dag.

2009-03-11 @ 10:12:10
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Sådär, nu är du väl nöjd med mig kan man hoppas. ;) (obs, tips, kika på min sida)

2009-03-11 @ 10:58:54
URL: http://erwanith.wordpress.com
Postat av: Anna(twin)

Ja det va synd att du tittade fel och jag blev faktiskt lite ledsen för det hade varit sååååå himla roligt men men shit happens!

Kram

2009-03-11 @ 13:24:21
Postat av: Bea

Hur är det med Djoni nu? Ingen skabb eller?



Var det du som har skrivit på min blogg? kram

2009-03-11 @ 21:17:21
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0