SOMMARLOV!!

YES! NU har jag äntligen sommarlov! Så jävla skönt! Blev klar med mitt ställningstagande och imorgon ska jag lämna in det. Så jag vet inte hur jag ska fira att jag har sommarlov...hmm..kanske köper mig en glass eller något imorgon, eller så får det räcka det jag får när vi firar pappa. Ja min lilla pappa fyller år imorgon. =) Så jag ska köpa en soda streamer till honom. Eller jag och syrran ska dela på en till pappsen.

Känns konstigt, kommer ta lite tid innan man känner att man kan koppla av från skolan. Ska läsa böcker i sommar! =) Det hinner man ju inte göra annars förutom skolböckerna då såklart men dom är knappast så roliga direkt...

Min Daniel, ja han är MIN...=P Han har åkt till London idag till sin bror för att hälsa på och shoppa lite. =) Hoppas han får det mysigt och trevligt och hittar några fina braller som jag får godkänna sen. ;P Hehe...

Jag tror jag ska ta och kika på en film som jag lånat av D...jo det gör jag nog.

Höll på att glömma att säga varför jag inte skrivit på ett tag så ere för att mitt kära lilla nät inte vart igång för com hem har grejat med nåt säger dom! *MORR* Men nu funkar det igen! Får vi hoppas iallafall!!

Puss & Kram alla mina kära och goa vänner som orkar med mig! =P


Snart så!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så nu är han DIN Daniel...hi hi va du är söt...:)



Orkar väl alltid med dig...älskar dig!



Puss å kram

2009-06-04 @ 23:43:24
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du redan lämnat in den!:O Vi skulle ju lämna in dom tillsammans på onsdag:P haha skoja...



Vad blev det för film??

Kramar

2009-06-05 @ 09:36:23
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sv: men hur skulle vi annars ha fått reda på om de passade Markus...:P



Ps...Gratta pappa från mig..DS



Puss å kram

2009-06-05 @ 14:45:49
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar på din fråga som du skrev på min blogg:

Det var en liiiten plast låda, han hade leksaker i den.. så hans rumpa fick plats, benen hängde utanför:P Så det var ingen stor låda..

Men han blev jätte glad för kläderna, i 2 sek.. sedan såg han dom andra presenterna =P haha...



Kram

2009-06-06 @ 19:58:14
URL: http://plutten87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0