Long time

Okej nu var det ett tag sen jag skrev här så tänkte att jag får väl skriva för en gångs skull. =P

Har väl inte direkt så mycket att berätta men nåt ska jag väl alltid hitta på. Kan berätta att jag jobbar min sista vecka nu på förskolan. Så gött! Är sån stor skillnad på att jobba på sommaröppet och när det är ordinarie personal + ordinarie barn! Men det har ändå vart lite skoj att jobba med barnen. =) En del barn är hur goa som helst! =)

Men tre veckor räcker! =P Skönt att man kanske slipper det nästa sommar...får se om jag får någon semester nästa år eller om jag måste jobba på sommaröppet oxå! =S

Måste ju säga att på torsdag så ere ARVINGARNA!!! YES!! =D Jag och min kära Twin ska åka och se på dem och kanske ta en svängom? Vem vet....Men det e typ en av de man ser fram emot varje sommar. Arvingarna i Lygnevi. =) Det är en tradition för mig och min Twin. Ska bli skoj, men får se hur pigg jag är på fredagen hehe. Men som tur är så är jag sen så jag börjar inte förrän 9 så lite sovtimmar får jag nog allt. =P Sen har ja ju helgen att vila upp mig och sen veckorna efter det. =P

Idag har jag jobbat sent, men hade inga barn efter 5 men när jag hade plockat iordning allt och låst och sånt så var klockan ändå kvart över 5, sen hem och då e man hemma typ halv 6. Så hela dagen har i princip gått. Men lilla Josselini ringde och frågade om jag ville henka på och köpa glass, eller snarare ut och gå för det var så längesen vi träffades nu! =( Vi har en del att ta igen och kan tänka mig att den bruden har en del och berätta! Hehe... Så vi ska snart ut och gå, får bara hoppas att regnet inte kommer. Men solen tittade fram nu men man får nog ta med sig paraply ändå.

Ne nu ska jag byta braller så man e redo när Josselini ringer. =) Vi hörs snart hoppas jag. Ska försöka bli bättre på att skriva. =P

Xoxo I love you all my friends and my D!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så då är du ledig fram till skolan börjar nu då...alltså fr om nästa vecka...ska väl bli skönt...:)

Här har det inte regnat på hela dagen men det blåser ganska rejält.



Puss å kram

2009-07-28 @ 19:04:16
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

oh va skoj! dansa lite åt mig också:P speciellt om dom spelar Eloise!:D hehe..



Kramar

2009-07-29 @ 13:48:10
URL: http://plutten87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0