Lite rolig fakta

Snodde den här lista från Beas syster Bella kolla gärna in hennes sida http://isabelleolofsson.blogg.se

Vad heter du: Katarina Magdalena Vrebac Juric
♥ Var bor du: Borås
♥ Brukar du läsa horoskop: Ja det är klart, även om man vet att det inte stämmer så intalar man sig själv att det kan faktiskt stämma ibland! =P
♥ Har du körkort: Självklart har man det! 3 år i år!
♥ Favoritdjur: Tror jag får säga hund
♥ Festar du mycket: Nja lagom tycker jag

♥ Sprit, cider, vin eller öl: Sprit om man blandar drinkar då, annars cider och vin funkar

♥ Antal kuddar i sängen: 2
♥ Äger du ett busskort: Ja ett värdekort men har inga pengar på det
♥ Nästa mål i ditt liv: Komma i form till beachen!

♥ Hur svarar du i mobilen: Helluuu, heeej eller Katarina om det är dolt nr
♥ Antal timmar sömn inatt: 6
♥ Sov du ensam: Ja tyvärr

♥ Vad är det för veckodag?: Lördag!! =D

♥ Vad åt du senast: Smörgås
♥ Vem fick du sms av senast: Max
♥ Vem ringde dig senast: Lena

♥ Godaste ölen du druckit: Eh..ingen aning får väl säga någon kroatisk i så fall

♥ Vad såg du senast på TV: Hm...tror det var Made på MTV

♥ Hårfärg: Någon brun
♥ Vilken parfym använder du: Oj, det är olika men blir oftast någon av mina Bossparfymer dem e gooda!

♥ Dagens klädsel: Just nu mysisar och ett rött linne
Vad gör du om 5 minuter?: Tar på mig ytterkläder för att gå ut med hunden

Xoxo love me???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0