Desperat i pannan?

Ja så kändes det nästan när man var ute igår! =P Jag, Jossan och Lena var ute igår. Vi skulle först dra till Swing för Mange Smith och Rushiak eller hur fan dom stavas skulle uppträda...Men det slutade med att vi drog till X&Y istället. Dem skulle oxå ha liveband men lokala band. Ett förband som jag inte kommer ihåg namnet på och sen bandet Lynn.

Men iallafall..När vi kom dit så kom det fram en väldigt full snubbe o började tjöta lite med mig. Sen gick han sin väg när han såg att det inte funkade..hehe. Sen kom hans polare och började tjöta men han fick nobben oxå. =P Vi dansade lite och hade oss. Sen kom det två killar och dansade med oss. De skulle inte va på och tafsa utan de dansade bredvid oss. =)

Nästan hela kvällen hade jag en annan kille som spanade in mig! Men inte vågade han komma fram..hehe. =P Sen började klockan bli 2 och vi sa hejdå till killarna och gick. När vi stod och tog på oss jackorna kom killarna vi dansade med och vi började tjöta lite med dem. De frågade hur gamla vi var och vi sa att dem skulle gissa. De trodde vi var 19-20. Sen sa den ena nehe är ni 21,22,23,24,25..jag bara ja det är vi. Eller i år då. De trodde inte på oss så vi fick visa legg. Den ena killen var helt chockad över att vi var så "gamla". Hehe..För dem själv var 90or. =P Men ja..lammkött. ;P

Jossan fick samtal och skulle iväg på annat håll så vi följde henne till bilen och killarna gick med oss. Vi tjötade lite med dem och sen drog vi till McDonalds. Efter det följde vi dem till deras buss och den ena killen insåg att han inte har pengar på sig till bussen! Den andra killen bara Nej det är samma sak varje gång! Det är typ hundraelfte gången du glömmer pengar! Nu får du fan löpa och ta ut pengar! Bussen skulle gå om 1 min och 15 sekunder, men han hann! När han kom fram till bussen var han helt slut..och det är ingen lång bit från busstorget till där man tar ut pengar! Haha..men ja, röker man o har druckit lite så blire väl kass kondis! ;P Hehe...Vi sa hej då och sen åkte jag och Lena hem.

Så en rätt lyckad kväll blev det trots allt som hänt runtomkring....

Thanks babes! ;P

Xoxo I´m hot


Kommentarer
Postat av: Anna

va skoj att ni hade roligt=) du och dina lammkött:P hehe



Kramar

2009-02-28 @ 18:26:33
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Bea

Lammköttsmagneten Katta :P

2009-02-28 @ 20:56:40
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Josselini

glöm inte killen som sa till dig på väg till Mcdonalds : hej, jag måste bara säga att du är jävligt snygg ! hahaha :P det var roligt

2009-02-28 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0