My Big Day!

Imorgon är det min STORA dag! Jag blir heeela 25 år! Fan vad tiden har gått fort! Vart har åren tagit vägen kan man undra ibland... När jag var liten och tänkte på när jag skulle bli stor så hade jag några tankar. När jag var ca 20-21 så skulle jag redan ha barn. För när man är liten tycker man att 20 år det är ju jättestort! =P Men barn i den åldern hade jag aldrig velat ha! Barn får jag vänta med i några år till... =) Man vill ju jobba några år först och sen även resa lite innan man skaffar barn.

Men nu ska jag fokusera på att det är min dag imon! Även om jag är i skolan typ hela dagen men det gör inget. Jag har ju redan firat min dag i november. I helgen ska jag nog bara fira med pappa, goding och syrrans med familj. Om jag orkar... men det ska jag nog klara av. =)

Sen kan man ju nästan fira lite att ex.jobbet är klart! Vi har bara liiite kvar på diskussionen! Jag säger bara FAN VAD VI ÄR BRA TJEJER! Nu tar vi de sista tagen och gör klart arbetet så vi kan gå på jullov! =)

Nu är det bara några timmar kvar på denna dagen...sen är det min dag...fast tekniskt sett så fyller jag inte förrän 16.03 för det är då jag var född för snart 25 år sedan.


Lilla MiniKatta hihi ca 1 år.

Xoxo imorgon blir hon stor hehe...

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack gumman för inlägget! Du får mig nästan att börja gråta... känns så skönt att ha mina vänner vid min sida... och jag hoppas att ni inte blir allt för trötta på mig och mina humörsvängningar! Love ya!

2009-12-21 @ 22:27:43
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0