Låg humor...

Tänk vilken låg humor man kan ha ibland. =P Det är ju speciellt då man är trött att man tycker att i stort sett allt är roligt! =P Hahaha! Kommer ihåg en speciell kväll när jag och Sanna sov över hos min kompis Camilla. Jag hade med mig min hund och han var väl bara några månader gammal...

Vi var uppe rätt länge den natten och vi hade hittat lite avslappningsövningar som skulle låta oss finna de inre djuret inom oss. =P Jag och Sanna skulle läsa för Camilla och så skulle man ha en lugn och sensuell röst...Men inte gick det så bra när man var halvtrött! Så skulle man typ läsa Andas lugnt genom näsborren...känn hur luften går ur dina näsborrar....Fatta vad svårt det var att hålla sig för skratt! =P Eller så var det Emma som var med...Kommer inte riktigt ihåg och Emma behagar inte att svara på msn. =P

En annan rolig sak som hände sen när vi skulle sova, fast när jag tänker efter så tror jag inte att det är samma kväll. =P Men skit samma. Jag hade i alla fall med mig Djoni och klockan va väl typ 4 på natten. Djoni började äta sina torrfoder och jag börjar asgarva och peka! Hahaha! Djoni äter själv! Haha titta! Ja ibland undrar man hur det står till i hjärnan...

En annan gång och detta med min kära Twin. Vi kommer alltid in på konstiga samtal...en gång kom vi in på bajs när vi skulle sova. =P Hahaha!!

Jaja, jag kan nog komma på fler sjuka saker man garvat åt...Som nu tex. jag och Bea skojade om att Carola har lånat ut sin fläkt till Calle i idol hehe...=P Ja har man sjuk humor så har man! ;P Killar fattar inte det hela utan tycker oftast bara att man är störd. =P Ne nu ska ja fortsätta kolla på Idol.

Xoxo I love to laugh....haha

Ps. Det var Emma som var med inte Sanna...Men Sanna var med då Djoni åt själv i alla fall. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja fan va vi försökte hålla oss för skratt :D Skitroligt!! Hade ont i magen!!

2009-12-11 @ 21:25:09
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha katta då... skratta åt att djoni äter.... stod han på frambenen bara eller?

2009-12-12 @ 09:27:09
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är bra att ni vidgar era vyer i hjärnan...:P



SV: DET kan hagla på sommaren oxå du...:P



Puss å kram

2009-12-14 @ 22:38:09
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0