Jobbintervju nr 3...

Ja snart är det dags för min 3e jobbintervju och denna är oxå i Partille fast på andra sidan vägen. Vet inte vad jag har för förväntningar eller vad de ska fråga...Vet bara att det ska vara en anställd på förskolan, chefen och en utvecklingspedagog som finns där för pedagogerna antar jag. Fick idag besked från första stället jag var på att jag inte fick det. Det dåliga var att de mejlade ett mejl och sa det, och det var inte personligt mejl utan hon hade skickat samma till 3 andra. Jag hade velat veta vad jag föll på eller om jag glömde att berätta nåt eller så. Menar allt sånt är ju bra för nästkommande intervju men men...De är väl fega...=P Hehe.

Får väl skriva sen och berätta hur det gick på onsdag. Kan berätta att den jag var på förra onsdagen kändes jättebra! Eller jag vill gärna ha det jobbet men tror inte jag får det...För jag har för mig att chefen sa att han skulle höra av sig på torsdagen eller fredagen och säga om jag ska få komma på en till intervju men han ringde aldrig. =( Och inte har han ringt idag...Så jag antar väl att de inte vill ha mig. Så jag får söka vidare för fullt...Men man känner sig lite stressad för snart är vi där! Över julen har ju ingen tid med intervjuer och sånt och sen nyår och sen nytt år! Men men jag får hoppas på det bästa att jag snart får ett jobb!


Xoxo en hoppfull Katta...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är för jäkligt att de ska vara såna...antingen hör de inte av sig eller så skickar de opersonlig mejl...dålig stil...:( Men håller tummarna för dig, det ordnar sig...:) Puss å kram

2009-12-07 @ 22:37:49
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0