Jobb!

Idag var jag på min 3e intervju och det var lite tufft att svara på alla frågor dem hade! Tog nästan 1 timma hela intervjun! Men sen var den över! Chefen verkar jättego och utvecklingspedagogen oxå, personalen sa inte så mycket men de verkar trevliga. =) Efter att jag fått gå runt och tittat ville chefen ha in mig på rummet igen och berättade att hon var väldigt nöjd med hur jag svarade. De tyckte att jag skulle passa bra in men att det är personalen som bestämmer eftersom det är med dem man ska jobba med. Sen sa hon att de gärna vill ha mig!! Att de tror att jag passar bra in i deras arbetslag! =) Först blev jag chockad, tog lite innan jag fattade vad som hade hänt! Men jag sa att jag gärna ville ha lite betänketid och jag skulle få på mig till imorgon efter min 4e intervju. Men när jag åkte i bilen påväg hem så tänkte jag att bättre att tacka ja till detta som är 100% och ett mammavick. De andra är bara fram till sommaren och på 75%. Så jag ringde tebaka till chefen och sa att jag gärna tackar ja. De andra stället har jag ringt till chefen men han svarar inte så jag pratade in på telefonsvararen och hoppas på att han lyssnar av den!

Så nu väntar jag bara på att chefen ska ringa och säga vilken dag jag ska komma dit för att skriva kontrakt och prata om lönen. =) Sen har jag ett jobb, hihi. Så nu vet man vad man ska göra i ett år minst. =)

Xoxo en glad Katta

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS till jobbet...igen...:)

Förlåt att jag inte nämnde dig i bloggen men du är liksom självklar i mitt hjärta...:)

Puss puss

2009-12-09 @ 17:35:15
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Bea

GRATTIS igen :) så roligt att en av oss har framtiden säkrad... hoppas nu att min intervju bär frukt oxå :) planerar att vara supercharmig... och inte gäspa en enda gång =P

2009-12-09 @ 19:52:41
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0