Inte bättre idag...

Ja inte var det bättre idag i trafiken! =P Folk som kör alldeles föööör sakta men det var inte det värsta. Utan det värsta var när jag och Bea kom tillbaka från shoppandet i stan till City där vi hade parkerat bilen...Bilen som hade parkerat bredvid mig stod väldigt nära mig! Så nära att jag inte kunde komma in! Så Bea var snäll och gick in genom passagerasätet och körde bilen till Knalle. Anledningen till att hon fick göra det var för att min jacka är för stel för att ja skulle ha kunnat klättra över till förarsätet. Men i alla fall så undrar man! Man kan väl titta lite så att folk kan komma in i sina bilar!! N fyy skärp er nu!!

För övrigt så har ja då vart i stan med Bea, men inte fan hittar man så mycket. Men tillslut hittade jag en klänning, får se om jag har på mig den på nyår.

Nu ska jag sova efter allt packande!

Xoxo lär er köra nu! =P

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag röstar på det! Den var fin ju!

2009-12-30 @ 10:48:05
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0