Dexter!

Jag har verkligen fastnat för den serien! =D Den är sååå bra! Rätt sjuk men spännande! För er som inte vet vad det är för en serie så handlar den om en man/kille, kalla honom vad ni vill...Som jobbar med att samla blod på brottsplatser, men han har även ett stort intresse för blod på sin fritid. Hans intresse på fritiden är att döda skyldiga människor! Han kopplar ihop händelser med olika människor. Så en massa skyldiga människor försvinner utan att folk vet vad som händer med dem förutom Dexter då...Så den serien håller jag på att kolla på nu!

Någon mer som kollar på Dexter?? =)



Xoxo me like Dexter! =P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dexter??...Den serien har jag inte hört talats om men hmmm massa blod...då är den nog inget för mig...:P

Puss å kram

2009-12-03 @ 23:36:10
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0