4e intervjun....

Ja, ska faktiskt på min 4e på torsdag. När jag var påväg till Gbg idag så ringde mobilen och en man var i luren. Han berättade att jag hade sökt en tjänst hos dem för ett tag sen och att tjänsten redan är tillsatt, men att det har blivit lite förändringar och de behöver öppna en till avdelning med 8 barn och behöver en förskollärare på 75%. Han frågade om jag fortfarande var intresserad och självklart är jag det! =) Så på torsdag kl 13.00 ska jag vara där, i Mölnlycke ligger förskolan. Men först ska jag ju som sagt gå på en intervju i Partille imorgon kl 9.30. Får se hur det går. Enligt A så var dem 4 som var med vid intervjun och ställde väldigt många frågor! Men det ska nog gå bra...Kan man inte svara så kan man inte, man är inte mer än mänsklig! Men ska försöka så gott det går! =) Så imorgon får jag väl skriva hur det gick och sen på torsdag kväll oxå.

Nu ska jag och Goding kolla på någon film innan det är dags att nana kudden...

Xoxo önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0