...och så ketchup i glaset va?

Ja ska det inte vara ketchup i glaset? =P Hehe...nyss när jag satt och åt med pappa tänkte jag hälla upp vatten i glaset men hjärnan tänkte annat. Jag tänkte på att jag skulle fylla på ketchup sen på tallriken så det blev lite fel. Jag trodde väl att vattnet var ketchupen så jag hällde vatten i tallriken! Haha...Det sjuka är att jag sat och tänkte att nej det är ju vatten men precis då så började jag att hälla! Så det var bara att springa upp och hämta papper och torka upp innan potatisen blev blöt! =P Men sen blev det rätt...

Det är sjukt hur hjärnan inte hänger med ibland hehe...

För övrigt kan jag berätta att jag köpt två par skor. Pumps, jättenöj är jag. =) Svarta båda två men de ena paret har en remsa som går över foten och en rosett på sidan. De andra har en vit tygkant runt skon + en liten vit tygrosett fram. =) Ska jag bara hitta ett par stövlar. Men det tar jag lite senare in på hösten.

Xoxo tomorrow

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha du är la kul du...vattenpotatis och ketchupdricka...:P

Låter som du fått tag i söta pumps..grattis...:)



Puss å kram

2009-08-26 @ 16:04:06
Postat av: Mamma

Det var jag som skrev nyss...hihi

2009-08-26 @ 16:04:48
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0