Confessions of a Shopaholic

Japps den filmen har jag tittat på idag, eller snarare nu på morronen. Är hos älskling och han jobbar så han går upp runt 7. Jag gick oxå upp då för lilla dogga är med så han skulle rastas sen när jag kom tillbaka var jag inte trött! Så jag tog mig lite frukost och satte på den filmen. Får säga att den var riktigt bra! Rolig och lärorik. Sjukt att man kan fastna så i kreditkorthärvan! Men det är nog lätt kan jag tänka mig. Vet man att man har ett kredikort är det nog lätt att man drar fram det fler och fler gånger...Men det blir inte skoj sen när man ser hur mycket man har handlat för! Så man ska nog passa sig för såna kort! Men som i de flesta filmerna så blev det ett lyckligt slut. =)



Nu är klockan 09.55 för att var exakt. Ska nog städa lite och sen sätta på en film till tror jag...Vilken det blir har jag ingen aning om, har lite tankar på Twilight för den är så bra! Men kanske borde passa på att se någon man inte sett innan...Kan skriva sen vilken det blev. =)

Xoxo saknar

Kommentarer
Postat av: Twin

ÅÅÅÅ jag vet att du saknar mig;) Hihi du ör inte klok å går upp kl 7 när du får sova..Snart är skolan igång igen å då får man inte sova hur länge man vill=(



Kram

2009-08-21 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0